تبدیل‏ شدن "خدمت کریمانه" به عنوان یک فرهنگ و جریان عمومی در چهارمحال وبختیاری
تبديل‏ شدن "خدمت کريمانه" به عنوان يک فرهنگ و جريان عمومي در چهارمحال وبختياري

تبدیل‏ شدن "خدمت کریمانه" به عنوان یک فرهنگ و جریان عمومی در چهارمحال وبختیاری

مظاهري از عزم جدي شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه کرامت در استان چهارمحال وبختياري براي تبديل‏ شدن موضوع "خدمت کريمانه" به عنوان يک فرهنگ و جريان عمومي در برگزاري ويژه برنامه هاي بزرگداشت دهه کرامت خبر داد.
شناسه خبر : 12161 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری رویکرد های اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال وبختیاری درسال1399را اعلام کرد.                            

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: استفاده حداکثری از همه ظرفیت‏ های دستگاه‏های عضو با تقسیم وظایف در قالب کارگروه ‏های کاربردی و انجام برنامه‏های مشترک با هدف هم‏ افزایی و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ‏ها، بسیج همه ظرفیت‏های مردمی اعم از کانون های فرهنگی هنری مساجد، هیئات مذهبی، پایگاه‏های بسیج، تشکل‏های مردمی و ... برای گرامیداشت و تعظیم شعائر مذهبی در طول دهه‏ کرامت و برنامه‏ ریزی فعالیت‏ ها متناسب با وضعیت شیوع کرونا در مناطق و با توجه به مخاطبان، شرایط و متغیرهای مختلف از قبیل سن، جنسیت و تحصیلات از جمله رویکرد های اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری است.

 

دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال وبختیاری گفت:  برنامه‏ریزی و طراحی فعالیت‏ های گسترده و اصولی به منظور تبدیل‏ شدن موضوع خدمت کریمانه به عنوان یک فرهنگ و جریان عمومی (نه تنها در دهه‏ کرامت بلکه در طول سال)، به عنوان یک رویکرد اصلی در برگزاری  برنامه های بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری است.

 

مظاهری درپایان افزود: تأکید بر انتخاب و تعیین برنامه ‏ها با رویکرد جریان‏ سازی اجتماعی (بویژه برخورد اصولی با آسیب‏های اجتماعی)، توجه به عناصر خلاقیت و جذابیت در ایده ‏پردازی، برنامه ‏ریزی و اجرای برنامه‏ ها و تنوع بخشی به قالب‏ ها، موج ‏آفرینی فرهنگی با بکارگیری ظرفیت کلیه رسانه‏ ها و فضای ‏مجازی از دیگر رویکردهای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری است.